Without the bitter the sweet wouldn't be as sweet

Är ledig resten av veckan förutom på fredag, lite skönt ändå! har massa saker jag borde fixa, som att städa mitt rum + garderoben där det är KAOS just nu. Så det blir dagens mission.

Sen sitter jag och funderar på om man inte ska göra en egen "99 saker man måste göra innan man dör lista". För just nu vet jag inte riktigt om jag har så speciellt stora mål här i livet (tragiskt) förutom att flytta, plugga och ja alla dom där tråkiga vanliga sakerna. Skulle vara mycket roligare att ha massa saker att planera och se fram emot. Även om man inte lyckas göra alla så har man iallafall massa drömmar. Och vad vore livet om man inte fick drömma lite. En av sakerna som skulle hamna på listan skulle iallafall vara att se Håkan Hellström live, helt klart!

Minnen av aprillhimeln

Egentligen är du inte kär i mig
Och egentligen
är det okej med mig
För jag blir aldrig kär i nån
Sånt där är slöseri med tid


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du och jag ska åka på Håkan!!!

2011-10-12 @ 17:18:28
URL: http://mikaelasomsagt.blogg.se/
Postat av: Maria Pettersson

JAJAJA det tycker jag :D

2011-10-12 @ 18:45:32
URL: http://mariapetterssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0