Over before it started

Lyckades ta mig upp kl 11 imorse, big achievement! Sen var det bara att dra iväg till jobbet, det kändes jättekonstigt att vara tillbaka där nu när jag varit ledig. Det var som att jag inte varit där på flera veckor fast det bara var några dagar sen. Har kommit på att jag faktiskt gillar mitt jobb och kommer nog sakna det sen i höst när jag blir arbetslös.. Bra arbetskamrater och bra arbetstimmar ♥

Nu ska jag börja packa inför imorgon, för då drar jag malin lollo och ullis iväg på kryssning! lavly

John Blund var håller du hus?

Nu har jag verkligen rubbat dygnsrytmen här. I fredags drog jag och malin till frimis och lyckades inte somna förrens kl 5 och igår drog jag lollo och malin till nora och träffade några grabbar. Så kom vi inte hem förrens kl 3. Fasar inför att börja jobba igen på tisdag, lär inte ta mig ur sängen i tid som det är nu! Känns som att jag bara går och lägger mig senare och senare hela tiden och är död på dagarna. Och går knappt att gå upp tidigare än jag gör nu heller. Fan va värt...

-


RSS 2.0