Värd skoldag

Nu efter lovet kommer jag varken ha spanska eller svenska länge, tjiho! vilket innebär fetaste sovmorgonen nu på torsdagar. Ända till kl 13.00 trodde jag.. var tydligen bara till kl 12.00 märkte jag när jag kom till skolan. Bra att jag fortfarande har förra terminens schema, tummen upp. Så där missade jag en lektion. Lektionen efter det fick vi tydligen jobba själva på och sista lektionen jobbar vi också själva på. Så jag missade alltså den enda lektionen jag behövde gå på idag? braa däär.

Nu väntar mer plugg för jag har ett 8 sidor långt PM att göra klart tills kl 24.00 ikväll! Och började med det idag också, men skrev 3 sidor innan skolan så är väl på gång. Känner att jag har fått tillbaka förmågan att plugga igen, kan behövas nu dom sista veckorna i skolan. Gjorde en lista på allt som måste vara klart innan studenten (en månad kvar typ) och än så länge är det 16 punkter som måste vara klara. SKJUT MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0