Vad är väl en bal på slottet?..

Åkte till skolan idag fast jag inte hade några lektioner. Men åkte dit och skrev ett gamalt prov jag missat. You go girl

Sen har jag blivit sjukt otaggad på balen, jag fattar inte ens varför man ska dit? För det första så verkar det vara så tråkigt, sen är jag inte precis en person som gillar ett "klä upp mig" i balklänning och allt trams. Nej usch.. Nu känns det som att jag bara går dit för att man ska, inte för att jag vill. Då är det egentligen helt onödigt att gå om jag måste tvinga mig själv? Aja jag fick ifallafall reda på att det var sista dagen att köpa biljett idag så kan väl inte dra dit! om de inte säljer igen.

Förresten så ska jag börja med en lite ny grej här fram till studenten, för att peppa mig själv till att göra klart allt plugg innan vi slutar så kommer jag skriva hur många av alla prov och inlämningar jag har gjort och har kvar längs ner i inläggen. Rätt ointressant, haha! Men skit samma, det får nog mig att ta tag i det bättre. Plus att jag blir glad av att se att jag kommer någonstans.

1/16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0