Sjukis

Jappjapp, då är man sjuk igen, som vanligt när jag har mycket att göra i skolan.. Fast att jag sov med fönstret öppet och låg och skakade sönder halva natten kan ju ha gjort sitt också. Men men.

Och nu har jag lovat mig själv att inte dricka igen förrens studentveckan, för att det gick så dåligt för mig på studentfesten. Försökte på mig en såndära all in men det gick nog lite överstyr, haha herregud.. Tog mig en hel dag att återhämta mig, så där kastade man bort en hel studiedag. KUL. Sen skulle jag och Felicia till stan den dagen, men det gick ju inte. Jävligt klantigt av mig. Behövde åka dit för att lämna tillbaka studentklänningen jag köpte och ta mått på balklänningen. Haha just ja, jag ville egentligen inte gå på balen förut, men när jag insåg att jag hade missat sista chansen att köpa biljett dit så fick jag panik och ångrade mig som fan, vem vill missa balen egentligen?! Men som tur var så sålde dom igen den här veckan så nu har jag biljett och ska dit iallafall. Är det inte konstigt att man kan dissa något och sen när man inte kan få det så ångrar man sig? Same old same old.
6/17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0