Goodbye Spotify - Hello Grooveshark

Japp, kommer nog inom en snar framtid att sluta med spotify och bara lyssna på grooveshark som jag blev tipsad om idag. Sparar spotifykontot tills den dagen när jag har råd med premium, men det lär ju dröja.

Kom hem från krogen i lördags och startade som vanligt spotify, på så låg volym som möjligt för att inte väcka mamma och pappa. Kappt att jag själv hörde musiken. Sen kom paniken när jag kom på att det var den 1 maj och jag bara har 10 timmar att lyssna på, och när sitter jag och slösar värdefulla minuter och hör ju ens knappt musiken?

Kan ju säga att det inte finns en chans att jag orkar dela upp tiden man får lyssna på musik under en månad, jag kan lyssna på spotify dom 10 timmarna under 2 dygn så då tycker jag inte att det är värt att använda det mer, vad ska man göra resten av månaden då? Nej, tack för vår tid tillsammans spotify men nu går jag över till någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0