Fast delivery


Måste få säga att Nelly.com har snabbatse leveransen på sina varor! Beställde hem några skor (dom till vänster) i torsdags och fick hem dom i fredags. Mycket nöjd. Så nu måste jag bara bestämma mig för vilka jag ska ha på balen.. Ville köpa några vita eller gråa, för det skulle passa klänningen bättre, men hittar inga snygga någonstans! Så kör på svart iallafall. Ska ha någon av skorna på bilden men vet inte vilka jag vill ha. Dom Nya, till vänster, tycker jag är snyggare och skulle kunna ha ute efter studenten. Men dom till höger passar nog mer till balen, fast tycker sånna skor är så fula och vill egentligen inte ha dom. Vilka problem man har?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0