Andas andas allting snurrar runt

Blev en helg på krogen skulle man kunna säga, först strömpis i fredags sen frimis i lördags. Kan säga att min plånbok ångrar det lite men vafan var väl värt det. Jag tyckte det var liite tomt på strömpis i fredags men när jag kom till frimis så förstod man ju vart alla tog vägen, det var verkligen packat med folk. Och innan Erik Hassle skulle spela kunde man knappt gå varken ut eller in! damn

Bästa bilden jag fick på killen

Får ingen luft
Blir knuffad runt
Jag dansar men jag känner ingenting alls
Allt går för fort
Dom andra drog
Andas, andas men det är för varmt

- texten i veronica maggios låt mitt hjärta blöder berkriver ganska bra känslan inne på frimis där ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0