Kortaste sommarlovet ever

Från och med nu har jag bara 2 veckor kvar på sommarlovet, hur ska jag klara detta i sommar!? ska jobba i 7 veckor. Känns som att sommarlovet kommer ta slut innan det ens har börjat.. Fast det finns ju de som har det värre så jag ska väl inte klaga. Hoppas det regnar hela tiden jag jobbar så jag inte missar det fina vädret iallafall hehehe.. Och nu när jag har ledigt och all tid i världen (i 2 veckor) ska jag börja ta tag i de sakerna jag verkligen borde tagit tag i för länge sen! Träna och plugga körkortsteori/övningsköra är mina prioriteringar just nu. Kommer gå fint.

Nu ska jag snart hoppa upp på cykeln för att hitta en bra cykelväg till linde, så jag kan ta mig till jobbet i sommar tiden då jag inte har körkort. Blir nog genom bohr om jag inte tappar bort mig efter vägen, vad jag kommer ihåg är det massa sidovägar som jag säkert kommer virra runt på! Mitt lokalsinne är inte och leka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0