Fungeringar. Ånger. Drömmar. Livet

Jag har tänkt och tänkt. Och tänkt lite till på vad jag vill göra i framtiden. Har kommit på nu att jag verkligen vill flytta till Linköping redan i höst och börja plugga.. Sen vill jag samtidigt plugga till hudterapeut i Stockholm. Och jag vill tjäna pengar. Ut och resa. Allt på samma gång! Att ha jobb och en egen lägenhet i linde skulle inte sitta helt fel, nu när nästan alla jag känner kommer bo kvar eller iallafall vänta ett år innan de ger sig iväg och pluggar någon annanstans. Jag hatar att jag måste bestämma mig för något av allt jag vill, jag är den personen som är mest  omöjlig till att fatta ett beslut och hålla fast vid det. Hur ska jag klara det här tro?

I know just what you want, you don't want to be alone


Kommentarer
Postat av: felicia

LINKÖPING!!! haha, nej, men du ska göra det som du verkligen känner att du vill mest!

Men som sagt, jag blir ju inte direkt ledsen om du kommer hit (A) :D <3



Men du klarar det, det vet jag :)



lyssna på den här låten, tror att du kanske skulle gilla den :)



http://www.youtube.com/watch?v=cwXZkwf1CSg&feature=channel_video_title



stoor kram! <3

2011-07-12 @ 12:19:42
URL: http://livetibild.blogg.se/
Postat av: Maria Pettersson

haha ja men jag vet inte riktigt vad jag vill :(

Duu jag kommer till dig när jag fixat körkortet, vare sig du vill eller inte! :D vill ju se din lya <3



Fin låt! :)

2011-07-12 @ 14:12:15
URL: http://mariapetterssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0