Oh this town kills you when you are young

Det är är så himla typiskt! Bara för att jag är "ledig" nu så vaknade jag tidigt såklart och kände mig helt utvilad, medans jag kämpat mig upp till jobbet hela sommaren. Gah. Aja.

Skulle dra till Frimis igår, men blev inte av. Lite skönt att man slapp dra till just frimis ändå, tycker det stället suger, saknar strömpis.. Men är fortfarande as taggad på en riktigt bra utgång när alla är taggade och man är ett stort gäng som drar ut. Får hoppas på att folk är lediga snart och vill ut! Istället för utgång så blev det att träffa några av tjejerna i linde och bara hänga, nice det med.

Men nu väntar en heldag av städning, ommöblering av rummet, träning och mera. Lika bra att sätta igång i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0