Just a walk in the park

I brist på annat att göra idag tog jag mig en promenad på 13-14 km, rätt lagom om man frågar mig! Sen fick jag  med mig kameran också som lite underhållning efter vägen och kom på att det enda som är bra med att bo på landet är nog att det är så sjukt vacker natur ibland! Haha men det skulle väl vara det enda positiva.

Snackade lite med nån random tant också som sett mig gå längst den vägen förut och kallar tydligen mig "den ihärdige motionisten." Haha! För det första är jag långt ifrån ihärdig när det gäller träning. Och jag tycker inte jag är värd att kallas motionist när jag bara... går liksom. Så fel ute en liten tant kan va. Men whatever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0