Jag behöver vidga mina vyer

Jag vill flytta härifrån. Nu. Det känns nästan som att jag har alla möjligheter till att göra precis vad jag vill inför framtiden, och förverkliga mina drömmar. Men jag står ändå bara och stampar på samma ställe som alltid. Att jag står ensam kvar när alla andra börjar leva livet? Och nu har jag blivit jättesugen på att skaffa lägenhet med! Hälsade på Sofie en sväng i veckan och kollade in hennes och Tonys nya lya och är hur avundsjuk som helst, haha. Jag vill också! Gaaah arbetslös i en vecka och jag är redan jättestressad över vad jag ska göra nu, när jag ska flytta, jobba, börja plugga, ja allt. Om allt skiter sig flyttar jag förmodligen till stockholm i vinter och börjar plugga, även fast jag skulle ta det här året som ett "jobb år" och bara tjäna massa cash. Det gick ju bra... Kan inte någon bara ge mig ett jobb så jag slutar gnälla tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0