It's a beautiful day

Hur underbart är inte vädret ute nu? Älskar det! Och det är inte det bästa med idag, utan på sista lektionen ringde dom från turistbyrån i linde och jag fick det jobbet jag helst ville ha i sommar! Gaaah vad allting är bra nu fan! Så nu har jag jobb nästan hela sommaren, och det kommer säkert vara lika chill som mitt förra sommarjobb, jag börjar tidigast kl 10 och jobbar bara 5 timmar. Hade egentligen velat slita som ett djur i sommar på nått skitjobb med bra lön, men det här låter fan bara för bra så tänker inte precis tacka nej.

Lycka alltså ♥

Nästan att man vill hoppa i sjön och ta sig ett dopp
sen kom man på att det är vedevågssjön... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0