Här var det dött

Känns som att det är dags att uppdatera lite här tror jag!

Studentkryssning i tisdags-onsdags, den var awesome! Jag ville verkligen inte gå av båten när vi skulle åka hem, ville bara fortsätta att festa. Helt galet bra var det där, ujujuj. Säger bara att det lär ju bli en kryssning till snart, en 100%PARTY kryssning eller nått, skulle vara så sjukt kul.

Sen har vi fått lov också, jag tog väl redan lov i tisdags skulle man kunna säga, kände mig egentligen sjuk redan i tisdags (sket man väl i på kryssningen) och sen i torsdags vaknade jag med feber så det blev ingen skola för min del. Men vaknade kl 3 och mådde så pass bra att jag kunde släpa mig till SSN och den nyktra innebandyturneringen. Ångrade lite att jag inte var med, skulle varit hur kul som helst. Satt iallafall och hejade lite på teknikarnas lag och dom från min gamla klass på natur.

Och i fredag åkte jag och jejje och Lina in och kollade lite på när Nevermind spelade, dom var skit duktiga faktiskt!

Ja det är väl typ mitt lov so long, mehe. Och älskar att vi har så fint väder nu när vi är lediga, helt sick. Så många timmars solande har det blivit, hoppas bara på att den albinon som jag är kan bli lite brun nu. Haha. Nej blir nog mer solande nu, pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0