Your smile could light up this whole town

Jag tog helg innan de flesta kommit till jobbet idag känns det som, jobbade från kl 6 till 10 och det var skönt att bara åka hem efter det och fortsätta sova lite. Haha. Sen har jag hunnit färga håret klart också, blekte utväxten i söndags så har gått runt med helt gult hår nu i veckan. Sniggt. Men nu duger det väl iallafall efter att jag la i lite askfärgat. Sen skulle det ju bli utgång ikväll men så blev det inte. Åkte hem till J istället för lite filmmys! Nu har jag precis kommit hem och är dödstrött så ska lägga mig. Ska bli så himla skönt att få sovmorgon imorgon också och slippa gå upp 4.30... Men det var allt för mig nu, sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0